Nuo Klaipėdos iki Helsinkio ir Dublino: mokytojas gali padėti keisti ateitį, jeigu keičiasi pats…

 
Rudenį sėmėmės žinių Helsinkyje, nes vis nedavė ramybės mintis – kuo unikali suomių švietimo sistema.  Pavasario krypčiai pasirinkome Dubliną ir airių ugdymo ypatumus. Jokia paslaptis, kad ši šalis yra tarp patraukliausių krypčių šeimoms, kurios renkasi migracijos kelią. O tai reiškia iššūkius mokyklai, kuri privalo užtikrinti lygias ugdymo galimybes visiems proceso dalyviams. Pagrįstai kyla klausimas : kaip airiams tai pavyksta? Ieškoti atsakymų išvyko keturių pedagogų  komanda – gimnazijos direktorė D. Križinauskaitė, vokiečių kalbos mokytoja L. Kuprienė, karjeros specialistė A. Norvilė ir projekto koordinatorė , anglų kalbos mokytoja R. Kisielienė.

Ar radome atsakymus ? Užeikite, bendraukime ir atsakymus rasime visi kartu.