PRISIMENANT KELIONĘ Į STRASBŪRĄ

Laimėję MEPA projektą 2022/23 m., rudenį sulaukėme kvietimo į Euroscolos renginį Strasbūre. Tai paskata ir apdovanojimas už aktyvų dalyvavimą europiniame mokyklų projekte. Tuomet planavome kelionę po Europą.
Ilga kelionė autobusu per kaimyninę Lenkiją. Iš jos vykome į Vokietiją. Ten mus pasitiko Drezdeno istorinis kultūrinis jo palikimas bei įspūdingos nepakartojamos muziejų kolekcijos.
Iš Drezdeno leidomės link Strasbūro Prancūzijoje. Čia laukė aktyvi suplanuota  diena Strasbūro parlamente ir nuostabi ekskursija po vakarinį Kalėdomis kvepiantį Strasbūro senamiestį. Kitą dieną atvykome į Vokietiją į Niunbergo miestą. Senas, gilias tradicija turintis miestas, parodė savo išskirtinį veidą: pilį, muziejus, bažnyčias, paminklus ir išlaikytos išpuoselėtos kalėdinės mugės dvasią.
Iš Niunbergo keliavome į Čekiją, jos sostinę Prahą, istoriškai vadinamą „karalių miestu“ arba „miestų motina“.
Europa statyta, griauta ir atkurta ,šiandien siekia išlaikyti savo „tikrąjį veidą“…

Mes, VDG MEPA projekto komanda, džiaugiamės šiuo laimėjimu ir nepamirštama kelione po Europos miestus.