Integruota pamoka

Gimnazijoje lank─Śsi Vit─Śs progimnazijos 5a kl. mokiniai. Drauge su buvusiais vitie─Źiais, dabar VDG gimnazistais, mok─Śsi verslo id─Śj┼│ generavimo subtilybi┼│.
Ib klas─Śs gimnazistai Manfredas, Tauras, Saul─Ś, Ema ir Dovydas puikiai mentoriavo integruotai ekonomikos ir verslumo bei ugdymo karjerai pamokai ÔÇ×Kaip gimsta verslo id─Śjos?ÔÇť. Netradicin─Ö pamok─ů ved─Ś Vit─Śs progimnazijos ekonomikos ir verslumo mokytojas R. Lato┼ża bei gimnazist┼│ ugdymo karjerai specialist─Ś A. Norvil─Ś.
Dirbdami grup─Śse bei taikydami ─»vairius metodus, mokiniai generavo unikalias verslo id─Śjas, identifikavo problem┼│ sprendimus. Pild─Ś SSGG (angl. SWOT) analiz─Ö, pristat─Ś savo komand┼│ vizijas, reflektavo ir numat─Ś tolimesnio bendradarbiavimo galimybes.
Tai buvo k┼źrybi┼íka, komandinio darbo ir ─»vairov─Śs kupina patirtis!